mandag den 20. oktober 2008

Decibelle - en god måleenhed for musikalsk kvalitet

Aldrig så snart har jeg afsluttet projekt "23 Ting", før jeg har fået et nyt spændende projekt at kaste mig over! Min svigerinde, Sanne, ringede nemlig for et par uger siden og spurgte, om jeg kunne have lyst til at lave en hjemmeside for Decibelle - det kor, som hun synger i.

Og MON ikke jeg havde lyst!! Så nu har jeg - med kyndig assistance og inspiration fra min gode ven Per - arbejdet ihærdigt på at lave nogle forslag til hjemmesidens indhold og (især) til dens layout. De første 13 udkast blev præsenteret for Sanne i lørdags, hvor hun udvalgte 5, som jeg arbejdede lidt videre på i går, og de ændrede udkast blev endelig sendt til bedømmelse hos korets medlemmer omkring kl. 3 sidste nat.

Nu afventer jeg så spændt deres endelige valg; men de to første reaktioner, jeg har fået, har til min store glæde været særdeles begejstrede!

Decibelle består af 9 skønne piger (oprindeligt var der 10), og når engang deres hjemmeside kommer i luften, kan I dér komme til at læse, hvorfor de netop kom til at hedde Decibelle. Her vil jeg blot sige, at de er fantastisk dygtige og utroligt alsidige - virkelig værd at opleve, hvis man har bare den mindste smule øre for vokalmusik!

Så I kan jo nok forstå, at jeg glæder mig over, at en del af min betaling for arbejdet med deres hjemmeside kommer til at falde i form af fribilletter til deres koncerter!! c",)

Ingen kommentarer: